№12 жалпы орта мектеп
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
AA+
Кіру
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
№12 жалпы орта мектеп
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/shardara12.edu.kz/httpdocs/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

ХХІ ғасыр-ғылым ғасыры. Жас ұрпаққа, жас буынға жаңаша білім беру жолында түбегейлі өзгешеліктер жүріп жатыр.ү Жеке тұлға яғни дарынды, шығармашылық тұлға қалыптастыру білім мен тәрбие берудегі мемлекеттік істің ең маңыздысы. Мақсатты білім беру-тұлға дамуын жүзеге асыратын мәселе. Адамзат баласының өз ұрпағын оқыту тәрбиелеудегі ең озық тиімді ізденістерін, тәжірибелерін жалғастырып, тың жолдар іздеу педагогиканың озық үлгілерін жаңашылдықпен дамыту жалғаса бермек.

Халқымыздың ардақты ұлдарының бірі М. Дулатұлы «Жалғыз сүйеніш, жалғыз үміт-оқуда. Теңдікке жетсек те, жұрттығымызды сақтасақ та, дүниедегі сыбағалы орнымызды алсақ та, бір ғана оқудың арқасында аламыз. Жақсылыққа бастайтын жарық жұлдыз-оқу. Надан жұрттың күні –қараң, келешегі-тұман»-деп ғылым, білім, оқудың маңызын көрсеткен.

«Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» деп айтқан ұлы Абай. Жақсы ұстаздан шоғырланған білім ордасында бүгінгі IІ тоқсан соңындағы  қорытынды бойынша барлығы  679 білім алушы, оның ішінде 356 қыз

Класс

Оқу екпінділері

Оқу озаттары

ІI тоқсан бала саны

ІI тоқсан білім сапасы

Орташа балы

1

3

7

16

51.04

4,21

2

9

1

22

44,70

3,87

3

5

2

17

47,06

3,99

4

5

7

21

53,97

4,18

5

6

1

16

47,92

3,97

6

24

7

9

55,60

4,24

7

5

5

23

45,29

3,93

8

4

2

20

45,42

3,8

9

3

8

26

52,92

4,09

10

2

3

13

46,67

3,86

11

3

4

16

59,58

4,1

12

4

1

14

45,80

3,8

13

2

4

18

36,42

3,74

14

3

3

16

52

3,91

15

3

3

22

47,27

3,79

16

3

3

16

43,75

3,74

17

5

3

17

54,12

3,94

18

6

2

21

40,6

3,66

19

7

2

16

58,9

4,13

20

3

4

18

55

3,92

21

4

6

17

57,44

4,05

22

4

2

16

52,57

3,88

23

10а

9

3

12

53,89

3,88

24

10ә

4

3

14

67,58

4,08

25

11а

1

3

14

57,14

3,87

26

11ә

4

2

14

64,29

3,94

Жалпы:

 

 

 

 

 

Сапалы білім тәрбие беруде орын алған кемшіліктерді жойып дүние жүзілік өркениеттілікке жету ХХІ ғасырдан үлесіне тиіп отыр. Қазіргі кездегі білім берудегі мақсат жан-жақты білімді, өмір сүруге бейім өзіндік ой-талғамы бар адамгершілігі жоғары қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.

Қазіргі кездегі білім беру саласын жүзеге асыру бүгіннің өзекті мәселелерінің біріне айналып отыр. Жаңа заманғы білім беру жүйесі жаңа мінедеттерді жүктейді. Сондықтан қазіргі білім берудің жаңа ақпараттық технологияларын игермейінше, сауатты, жан-жақты, білімді маман болуы мүмкін емес

1-тоқсанда 673 оқушы болды, 2-тоқсанда 6 оқушыға көбейді оқушы қозғалысы.

Ертеңгі бәсекеге қабілетті тұлға-бүгінгі партада отырған оқушылар. Олар –еліміздің ертеңі, дамыған елдермен иық тіресіп, тереземізді тең ұстап, әлемдік бәсекеде үкілі үмітімізді ақтайтын ұрпақ. Сол ұрпаққа сапалы білім беру-әрбір ұстаздың парызы. Ал, білім беру жүйесі-қай кезеңде болмасын қызығымен қиындығы мол күрделі сала. Оқушыларға жүйелі білім беріп, білікті азамат етіп шығару ұстаздар тарапынан үлкен ізденіс пен  қажырлықты талап етеді.

ПӘН БОЙЫНША БІЛІМ САПАСЫ

Пәні

Үлгерімі

Білім сапасы 2тоқ

Орташа балы

2тоқ

Қазақ тілі

100

67,4

3,9

66,1Қазақ әдебиеті

100

69,4

4

Орыс тілі/әд

100

59,5

3,9

Ағылшын

100

60,4

3,9

Қаз тарихы

100

60,1

3,7

Дүн тар

100

67,3

4

География

100

66,4

3,9

Химия

100

68

3,9

Биология

100

71

3,9

Алгебра

100

61,5

3,8

Информатика

100

63,2

3,8

Физика

100

62,9

3,8

 2-11СЫНЫПТАР АРАСЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ САПАСЫ БОЙЫНША

Параллель

Оқушылар саны

Оқу озаты

Екпінділер

Үлгерушілер

Бір пән бойынша "4"

Бір пән бойынша "3"

Білім сапасы %

Үлгерім сапасы %

Орташа балл

2

54

9

20

25

3

4

53.70%

100.00%

3,91

3

63

9

20

34

 

6

46.03%

100.00%

3,84

4

54

12

13

29

3

7

46.30%

100.00%

3,9

5

92

21

27

44

4

11

52.17%

100.00%

4,01

6

93

22

24

47

4

5

49.46%

100.00%

4,04

7

99

19

19

61

2

6

38.38%

100.00%

3,87

8

54

10

12

32

 

1

40.74%

100.00%

3,78

9

67

12

20

35

2

2

47.76%

100.00%

4

10

26

6

4

16

 

2

38.46%

100.00%

3,98

11

28

5

5

18

 

4

35.71%

100.00%

3,91

Барлығы

630

125

164

341

18

48

46%

100.00%

3,92

1 тоқсанда 1 сабақтан 4 алған оқушылар 19 оқушы екінші тоқсанмен салыстырғанда 1 оқушыға азайған, 1 сабақтан 3 алған оқушылар туралы 33 оқушы екінші тоқсанда 48 оқушы 15 оқушыға көбейіп отыр.

Биылғы оқу жылында жалпы 28, жалпы мамандықтар таңдалды. ҰБТ ағымдағы жылы жалпы орта білім берудің білім беретін оқу бағдарламаларын меңгерген, меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, ағымдағы оқу жылында ҚР жоғары оқу орындарына түсуге ниет білдірген мектеп түлектері үшін өткізіледі.  І тоқсанда 1 рет болжау тесті алынды. (Кесте)

ҰБТ мектептің бір жылдық еңбегінің жемісі және мектеп рейтингін көрсететін негізгі көрсеткіш. Егер балаларыңыз жоғары ұпай алып, жетістікке жетіп жатса сіздер үшін ол бір қуаныш, ал біз үшін түлектеріміздің жоғары нәтижесі мың қуаныш. Сондықтан ҰБТ-ден жоғары нәтижеге қол жеткізіп, мектеп мәртебесін асқақтату біздің басты мақсатымыз. 

Мектептің жетістігі шәкірттерінің жеңісімен айқындалады. Сондықтан да әр кез ұстаз дарынды баланың дамуына жол ашып, жас ұрпаққа сапалы білім, жақсы тәрбие беру үшін аянбай еңбек етиуі керек деп ойлаймын.

Оқу жылының әр тоқсанында сынып журналдары (барлық), олардың жүргізілуі, толтырылуы, сауатты жазылуы, бағалардың ережеге сай қойылуы  оқушылардың дәптерлерінің жүргізілуін сауатты толтырылуы, тазалығы мен тапсырмалардың (сынып жұмысы, үй жұмысы) орындалуы пән мұғалімінің дәптер тексеру деңгейі  және дәптер тексеру жиілігі тексеруден өтеді. ІІ тоқсан соңында барлық сынып журналдары мен оқушы дәптерлері тексеруден өтті және тексеру қорытындысы жазылып пән мұғалімдері таныстырылды. Дәптер тексеру қорытындысы бойынша жіберілген кемшіліктер.

  1. Дәптерлер қапталған, сырты толтырылған, бірақ әр сыныптан бірнеше дәптерлердің өзінің сырты толтырылмаған.
  2. Тапсырмалар толық жазылмаған немесе толтырылмаған. (Әр сыныптан біреше дәптер)
  3. Дәптерлерге тапсырма жазу барысында бояп өшіргіш (замаска) пайдаланылған.
  4. Жіберілген кемшіліктерге ескерту жазылмаған. (Әр сыныптан бір немесе екі дәптер.)

Жіберілген кемшіліктермен пән мұғалімдері таныстырылды және тексеру қорытындысы арнайы журналға тіркелді.

Дәптер тексеру қорытындысы бойынша пән мұғалімдері оқушы дәптерін дер кезінде, ережеге сай белгілі  мерзім аралығында тексерді, кемшіліктерге ескерту жазуы, бағалауы қажет.

Сынып журналдары талапқа сай толтырылған.

Қарқынды дамып келе жатқан цифрлық  технология заманында мұғалімнің алдында тұрған басты міндет-оқушыны өз пәніне қызықтырып, білім беріп, сол білімін өмірде қолдана алатындай білік пен дағды қалыптасыру. Қазіргі заман оқушысы цифрлық технологияны, барлық технологияны жетік меңгерген. Оларды өзіңе қаратып, пәніне деген қызығушылық ояту үшін сабақ беру барысында түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану тиімді. 2 тоқсанда ағылшын, тарих, химия биология іс-тәж бөлісу  апталықтары өтті, мұғалімдер сабақтары дер кезінде талданып кемшіліктері айтылып өтті.

«BilimLenD» электронды журналының жүргізілу барысы білім ленд электрондық жураналының жүргізілу барысына тоқталып өтілді. Қазіргі таңда журналдың жүргізуі 84,12. Осы пайызды 100 пайызға жеткізу үшін кейбір мұғалімдерге ескертулер айтылып, уақытылы жүргізілуін талап етілді. «BilimLenD» электронды журналына 3-тоқсанға сабақ кестесі енгізілді. Әр пән мұғалімдері екінші жарты жылдық бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспарды реттеп сабақ кестесіне үйлестіру керектігі айтылды.

Білім алушылар арасында құқық бұзушылықты болдырмау, құқық бұзушылықтың алдын алуға жүргізілетін жұмыстар және мақсаттары блм алушылардың құқықтық сауаттылығын арттырып, құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп оны құрметтеуге тәрбиелеу. Негізгі міндеттері құқық бұзушылықтың алдын алуға жүргізілетін жұмыстардың жүйесін құру, кәмелеттік жасқа толмаған құқық бұзушылыққа бейім балалардың бос уақыттарын тиімді пайдалану мақсатында шаралар ұйымдастыру, ата-аналарға бала тәрбиесінде әдістемелік көмек көрсету, кеңестер беру. Осы орайда  білім алушылардың бос уақытты тиімді пайдалану, құқық бұзушылықты болдырмау, алдын алу мақсатында жоспарға сай жергілікті жасөспірімдер инспекторы Ш. Темірханов мен білім алушылармен «Заң және біз» тақырыбында және ата-аналармен «Ата-ананың құқықтары мен міндеттері» атты жиналыс өткізілді. Жасөспірімдер арасында  құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында жергілікті полиция бөлімімен бірлескен жоспар құрылып, әлеуметтік желілер арқылы ақпараттық кеңестер мен  түсіндіру жұмыстары жоспарға сәйкес жұмыстар жүргізілді. Ата-аналармен мектеп әкімшілігі арасында тығыз байланыс орнатылған және білімалушылардан  сауалнамалар алынып, нәтижелері талданды.

5-11 класс білім алушыларының психологиялық хал ахуалын анықтай отырып, мектеп медбикесімен әлеуметтік-психологиялық карта толтырылды. 5-11 класс білім алуышларының «оқытудың жаңа жағдайларына бейімделу» сауалнамасы алынып, жаңадан келген білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетілді. Құқықтық тәрбие сағаттары: құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында мектеп инспекторымен кездесу өткізілді. Жасөспірімдердің денсаулығын нығайту және суицидтің алдын алу бағдарламасы аясында «Өмір сақшылары» яғни сынып жетекшілер мен мұғалімдер оқытылды. Ата-аналарға онлайн кеңестер мен арнайы бейне роликтер таратылып парақшамызда жарияланды.  Ата-аналар үшін қашықтықтан оқыту кезеңдеріндегі ахуалды анықтауға арналған сауалнама алынып, нәтижесі өнделді. Мектеп  білім алушылары үшін кеңестер берілді. Жоспарға сәйкес ай сайын профилактикалық әңгіме жүргізілді.

Білім алушылардан сауалнама мен ағарту жұмыстары мына тақырыптар бойынша жүргізілді: «Зорлық-зомбылықсыз өмір», «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ!», «Дін туралы не білеміз?». Барлық мектеп білім алушылары үшін теолог маманмен кездесу жүргізілді. Жоспарға сәйкес ай сайын профилактикалық әңгіме жүргізілді.

Білім алушыларға эмоционалды күйзелісті, қобалжуды және агрессияны төмендетуге арналған арнайы кездесу мен түзету жұмыстары жүргізілді.

ДОІЖО-ры: Ж. Сланбекова